V Międzyszkolny Konkurs Piosenki Angielskiej
Dnia 14 lutego po raz 5 odbył się w naszej placówce MIĘDZYSZKOLNY KONKURS PIOSENKI ANGIELSKIEJ. Na nasze zaproszenie odpowiedziało w tym roku 7 placówek:
– Przedszkole nr 1 “Pod Krasnalem” w Parczewie
– Niepubliczne Przedszkole “SKOWRONEK” w Parczewie
– Mała Szkoła w Radczu
– Szkoła Podstawowa w Gródku Szlacheckim
– Szkoła Podstawowa w Jeziorze
– Szkoła Podstawowa w Kodeńcu
– Szkoła Podstawowa nr 2 w Parczewie
W tym roku tematem przewodnim konkursu były piosenki o miłości (konkurs odbył się w Walentynki). Występy oceniało jury w składzie: p. Piotr Gierulski, p. Barbara Nadratowska, p. Adam Krzewski i p. Milena Dorosz.
Wykonawcy z kategorii przedszkola
Wykonawcy z klas 1-3
Wykonawcy z kat. klas 4-6
Wyniki konkursu:
w kat. przedszkole:
– I miejsce: Aleksandra Szkuat i Antoni Gierulski (Pod Krasnalem – Parczew)
– II miejsce: Magdalena Cymerman, Nikola Kalinowska (Skowronek – Parczew)
– III miejsce: Malwina Naumiuk (Mała Szkoła w Radczu)
– wyróżnienie: Gabriela Hordejuk, Gabriela Kalbarczyk, Martyna Drożdż, Zuzanna Lewandowska (ZPS w Przewłoce)
w kat. klas I-III
– I miejsce Zofia Kawa (SP Gródek Szlachecki)
– II miejsce Maja Pachucka, Agata Matwiej (SP nr 2 w Parczewie)
– III miejsce Julia Kowalik, Zofia Oleksiewicz (SP nr 2 w Parczewie)
– wyróżnienie: Marta Zieniewicz, Kamila Zieniewicz, Melania Szaniawska (Mała Szkoła w Radczu)
Artur Bielecki (ZPS w Przewłoce)
w kat. klas IV-VI
– I miejsce Martyna Gomółka (SP nr 2 w Parczewie)
Weronika Lewandowska i Gabriela Przekorzyńska (ZPS w Przewłoce
zespół wokalny w składzie: Ola Krasińska, Julia Haplicznik, Oliwia Ilczyna, Ola Kochanowska, Karolina Abramowicz, Michał Kochanowski (ZPS w Przewłoce)
– II miejsce Julia Banach (Sp w Kodeńcu)
– III miejsce Konrad Karpik, Aleksandra Wiśniewska, Joanna Furtak (Sp w Gródku Szlacheckim)
– wyróżnienia: Maciej Klajda (ZPS w Przewłoce)
Agata Momont, Julia Włoszek (SP w Jeziorze)
Dziękujemy wszystkim uczestnikom, opiekunom oraz organizatorom za trud, jaki włożyli w przygotowanie tegorocznego konkursu.